Monthly Archives: Czerwiec 2008

Studia

Posted by Adam on Czerwiec 30, 2008
Prywatne, Studia / No Comments

Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że mam 3 miechy wakacji, i jestem studentem 2 roku Akademi Ekonomicznej. Jakoś ostatnio wybieraliśmy specjalizacje – padło na e-biznes  czyli coś co tygryski lubią najbardziej. Dodatkowo średnia w tym semestrze przekroczyła 3.7 więc jak na leniwego studenta jest git :) A teraz sciepka na piwo…

Projekt Kasandra

Posted by Adam on Czerwiec 29, 2008
Głupota, Internet, Ludzie / 1 Comment

Dwa dni temu na Wykopie pojawił się linkt do pewnego projektu. Projekt ten był ściśle związany z serwisem Nasza-Klasa. To co przeczytałem na stronie owego projektu przerosło moje wyobrażenia na temat z jednej strony n-k, a z drógiej na temat dziewczyn, pustych lasek, dziwek*. Nie ma sensu tego tu opisywać. Odsyłam Was do strony wspomnianego projektu.

* niepotrzebne skreślić

Gdzie do diabła jest Matt?

Posted by Adam on Czerwiec 23, 2008
Ciekawostki, Ludzie, Video / No Comments

Czas najwyższy ponownie zadać to pytanie. 2 dni temu Matt dodał nowy film, z tego roku. Przyznam że równie świetny jak poprzednie części, a może nawet i lepszy. W tym roku był także u nas – w Warszawie. Zobaczcie:


Szczuplutka, głupiutka …

Posted by Adam on Czerwiec 21, 2008
Prywatne / No Comments

<Pg> szkoda ze Ewy zdjecia nie mam
<Pg> tejmojej nowej
<Pg> 1,80
<Pg> szczuplutka
<Pg> no no
<Pg> dupaaaa taaaaakaaaaa
<Pg> fajna, fajna
<Pg> glupiutka jak but, ale nie szkodzi
<Ja> hehe ;] chetnie bym zobaczyl :)
<Pg> ja mysle za nia i za siebie
<Pg> tylko wstyd ja starym przedstawic
<Pg> wysmieja mnie ~~

Z dedykacją dla pewnej osoby :) Pozdro :)

Firefox 3.0 – Bijemy rekord Guinesa

Posted by Adam on Czerwiec 15, 2008
Internet / No Comments

Od wielu dni krążą po sieci informacje o tym że Mozilla chce bić rekord Guinesa. Rekord ma być w kategorii największej ilości pobrań w przeciągu pierwszych 24 godzin. Nowa finalna wersja najlepszej przeglądarki pod słońcem ( :-) ) ma ujrzeć światło dzienne 17’go, czyli za 2 dni!. Ja ze swojej strony zapraszam do pobierania.

Download Day - Polish

Polska – Pomóżmy naszym

Posted by Adam on Czerwiec 08, 2008
Głupota, Ludzie / No Comments

Od kilku(nastu) dni widzę w wielu portalach pojawiające się „flagi” Polski. Portale typu epuls, nasza-klasa i inne zaroiły się tymi rysunkami. Mowa oczywiście o tym spamie:

Celowo użyłem słowa spam, gdyż wg mnie ten rysunek nim jest. Gdzie się nie spojrzy to takie biało czerwone coś, co niby ma imitować flagę Polski(?), w połączeniu z jakimiś „odbiciami” piłki, napisem „Polska 2008” oraz oczywiście wszędobylską reklamą. A tak po prawdzie – patrząc na wyniki GÓWNO TO DA, tylko irytuje.